Κοικλοφοριακή μελέτη για την οργάνωση και ρύθμιση της κυκλοφορίας στο δομημένο τμήμα της Ναυπάκτου μεταξύ της Λαγκαδούλας και του Σκα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ &
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ταχ. Διεύθυνση : Ε.Ο Αντιρρίου Ναυπάκτου
& Βαρελά
Ταχ. Κώδικας : 30300
Πληροφορίες :Αναγνωστόπουλος Δημ.
Τηλέφωνο : 26343-60416
Fax : 26343-60430

Ναύπακτος 25/06/2019

Η κυκλοφοριακή μελέτη που τίθεται σε διαβούλευση περιλαμβάνει την οργάνωση και ρύθμιση της κυκλοφορίας στο δομημένο τμήμα της Ναυπάκτου μεταξύ της Λαγκαδούλας και του Σκα και έχει λάβει υπόψη τις τρεις κυκλοφοριακές μελέτες που έχουν εκπονηθεί κατά την περίοδο 2012-2014 για την Ανατολική, την Κεντρική και την Δυτική περιοχή της Ναυπάκτου. Παρακαλούνται οι φορείς της πόλης  και οι πολίτες, να καταθέσουν τις απόψεις τους μέχρι τις 31-10-2019, έτσι ώστε να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωσή της λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις τους.

Δείτε την Τεχνική Έκθεση.

    • Καλημέρα σας,
      Κατα την αποψη μου για την περιοχή της Λαγκαδούλας και εχοντας υπόψιν τα σχολεία της περιοχής διαφωνώ πλήρως με την μονοδρόμηση της οδού Γ.Αθ.Νοβα και να γίνει η Θέρμου εξοδος της πόλης,καθοτι βαζουμε σε κινδυνο όλα τα μεγάλα σχολεία της πόλης….
      Η κυρια πρόταση μου στηρίζετε στην ασφαλή διευλευση των παιδιων απο το 2 δημοτικό σχολείο έως την παραλία που περιλαμβάνει και το τεχνικο λυκειο,2 γυμνασιο-λυκειο,παιδικό σταθμο και 1 γυμνασιο-λυκειο.
      Αναλυτικά προτείνω την μονοδρομηση της οδό Τσαρα σε κάθοδο,από Βορρα προς Νότο,με κατασκευη ποδηλατοδρομου και φωτεινούς σηματοδοτες στο υψος της Θέρμου και της Μεσολογγιου.
      Ξεκινωντας απο την Εθν.αντιστασεως να ειναι διπλης κατευθυνσης,η οδος Ασημακοπουλου μονοδρομος απο Νοτο προς Βορρα,η Εθν.Συμφιλίωσης μονοδρομος από βορρα προς νοτο,η Μεναίχμου μονοδρομος από νοτο προς βορρα,η Νικης Παιωνίου μονοδρομος απο βορρα προς Νότο,η Κοτινη μονοδρομος από νοτο προς βορρα.
      Η Καλυδώνος μονοδρομος από ανατολη προς δύση,η Σιαμαντα μονοδρομος απο δυση προς ανατολη,ηΠπρατουνα μονοδρομος απο ανατολη προς δυση,η Αθανασοπουλου μονοδρομος από δυση προς ανατολη και δρομος ηπιας κυκλοφοριας απο Εθν.συμφιλιωσης εως Τσαρα,
      Η οδός Θερμου διπλης κατευθυνσης απο δυση έως εισοδο καστρου με κατασκευη κυκλικου κομβου προ 7 δημοτικού σχολειου.
      Απο την κατω πλευρα της Γ.Αθ.Νοβα προτεινω
      ως εχει μεχρι σημερα,με εξαιρεση τη Νικης Παιωνίου η οποια πρεπει να καταργηθει ως πεζοδρομος και να πεζοδρομηθει η Παπαχαραλαμπους απο Σοιδα έως λιμανι.
      Εμφαση δινεται στην ασφαλη διευλευση των μαθητων στα σχολεια και στην συνδεση ολων των σχολειων με την παραλια με ασφαλεια

      ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ on 29/10/2019
    • Οσον αφορα την περιοχη του λιμανιου προτεινω την καταργηση εισόδου των οχημάτων στα μποταρεικα με εξαιρεση ενα οχημα ανα κατοικια με ειδικη σημανση.Να δοθουν θεσεις σταθμευσης των λοιπων οχημάτων των κατοικων στην οδό Θερμου.Μεταφορα της πιατσας ταξι στο πανω μερος της πλατειας και καταργηση των θεσεων σταθμευση περιξ αυτής.καταργηση του ποδηλατοδρομου στο λιμανι και πανω απο την πλατεια και μεταφορα του μεσα απο τα μποτσαρεικα.

      ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ on 29/10/2019
    • Πηγαινοντας ανατολικα της πολης η κυρια αλλαγη πρεπει να ειναι η μονοδρομηση της Ανυτης απο Ανατολη προς Δυση και η μονοδρόμηση της αιτωλης συμπολιτειας(δευαν)απο Νοτο προς Βορρα.ολοι οι υπολοιποι δρομοι ως εχουν σημερα.

      ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ on 29/10/2019
    • Θεωρω ως σκοπο της κυκλοφοριακης αλλαγης της πολης οχι μονο τις μονοδρομησεις αλλα και την ασφαλη διευλευση πεζων,μαθητων,ηλικιωμένων και των κατοικων της πολης γενικα.Θεωρω οτι ο ποδηλατοδρομος πρεπει να εξυπηρετει κατα βαση την κινηση των παιδιων στα σχολεια και μετα την επεκταση αλλου για τουριστικούς σκοπους.Η πολη πρεπει πρωτα να εξυπηρετει τους κατοικους της και μετα τους τουριστες.Με το σχεδιο μου το οποιο μπορω να σας το αναλυσω με κατ ιδιαν συνανητη αφορα 1…την ασφαλεια των παιδιων περιξ των σχολειων 2….την καθημερινη κινηση των οχηματων 3….την συνδεση και αφαλη μετακινηση των τουριστων απο το λιμανι,μποταρεικα και καστρο
      Θεωρω εγκλημα την μετατροπή της οδού Θερμου σε έξοδο.
      Η κυκλοφοριακη μελετη πρεπει να περιλαμβανει και αλλες παραμετρους οπως η ματαφορά πιατσας ταξι στη πλατεια φαρμακη,η θεσπιση ωραριου φορτωεκφορτωσης, η εξευρεση θεσεων σταθευσης,τα παρκομετρα,η τοποθετηση ΑΤΜ τραπεζων και εκτος του κεντρου της πολης(σουπερ μαρκετ),ενδεχομενως κινητρα για μεταφορα επιχειρησεων εκτος του κεντρου(εκπτωση σε δημοτικα τελη,δευαν),και αλλα καθημερινα που αναγκαζουν τους πολιτες της πολης να μετακινούνται προς το κεντρο.
      Ειναι σαφες οτι δεν μιλαμε για επιλυση του κυκλοφοριακου αλλα για μερικη αποσυμφορηση
      Στην διαθεση σας για την πληρη αναλυση του σχεδίου μου αν το επιθυμειτε
      ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Γεωργιος
      Αστυνομικός Υπαλληλος της Τροχαίας Ναυπάκτου.

      ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ on 29/10/2019