Ενημέρωση για χρήστες και συνδρομητές υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Η προστασία του ιδιωτικού βίου και του απορρήτου των επικοινωνιών αποτελεί μια από τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής και ένα θεμελιώδες ατομικό δικαίωμα.  Για τον λόγο αυτό, είναι απαραίτητο να αποκτήσουμε όλοι, πολίτες και νομικά πρόσωπα συνείδηση της σημασίας τη προστασίας του απορρήτου της επικοινωνίας μας.  Η ενημέρωση των  πολιτών σχετικά με τους κινδύνους για το απόρρητο και τα μέτρα αυτοπροστασίας που θα πρέπει να εφαρμόζονται είναι πάντοτε στους πρωταρχικούς στόχους της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) και για το σκοπό αυτό εκπονεί ενημερωτικά προγράμματα.

Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να ενημερωθείτε για το απόρρητο των επικοινωνιών με πληροφοριακό υλικό της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ)

α) Ψηφιακό video της ΑΔΑΕ: «Ισχυροί κωδικοί πρόσβασης»

β) Οδηγίες για δημιουργία κωδικών πρόσβασης http://www.adae.gr/cybersecurity/enimerosi-christon-kai-syndromiton/eyropaikos-minas-kybernoasfaleias/enimerotiko-entypo/

γ) Ενημερωτικό έντυπο http://www.adae.gr/cybersecurity/enimerosi-christon-kai-syndromiton/eyropaikos-minas-kybernoasfaleias/enimerotiko-entypo/

Η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), είναι μία από τις πέντε συνταγματικά κατοχυρωμένες αρχές, η οποία συστάθηκε με βάση το άρθρο 19 του Συντάγματος και τον Νόμο 3115/2003, με σκοπό την προστασία του θεμελιώδους δικαιώματος στο απόρρητο της επικοινωνίας, καθώς και την ασφάλεια δικτύων και υπηρεσιών. Στις αρμοδιότητές της περιλαμβάνονται η έκδοση κανονισμών που επιβάλλουν την εφαρμογή μέτρων ασφάλειας στους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς και στις επιχειρήσεις που παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες, με σκοπό την προστασία του απορρήτου των επικοινωνιών των συνδρομητών τους. Η ΑΔΑΕ ελέγχει τους παρόχους των υπηρεσιών αυτών για να διαπιστωθεί η ορθή εφαρμογή των κανονισμών, καθώς και σε άλλες περιπτώσεις, όπως κατά την έρευνα καταγγελιών από πολίτες.