Παράταση της μη λειτουργίας υπηρεσιών των Διευθύνσεων Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος

Παράταση της μη λειτουργίας υπηρεσιών των Διευθύνσεων Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος

                                                       Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 «Περί Αρμοδιοτήτων Δημάρχου».
2. Την με αριθμό  125/2021 (ΑΔΑ: Ω2ΒΨΩΚΓ-ΗΞΟ) απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου
περί  λύσης σύμβασης μίσθωσης κτιρίου και μεταστέγασης  υπηρεσιών.
3.Την αριθ. 548/2021 απόφασή μας περί μη λειτουργίας των υπηρεσιών των  Διευθύνσεων  Τεχνικών Υπηρεσιών  και Περιβάλλοντος από την Δευτέρα 27-9-2021 έως και την Παρασκευή 1-10-2021, λόγω μεταστέγασής τους στο κτίριο του παλαιού Δημαρχείου Αντιρρίου.
4.Το γεγονός ότι δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η  μεταστέγαση των ανωτέρω υπηρεσιών  στο κτίριο του παλαιού Δημαρχείου Αντιρρίου.   
 
                                                       ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Την παράταση της μη λειτουργίας των υπηρεσιών των Διευθύνσεων  Τεχνικών Υπηρεσιών  και Περιβάλλοντος του  Δήμου μας,  από την Δευτέρα  4-10-2021  έως και την Τετάρτη 6-10-2021, προκειμένου να ολοκληρωθεί η  μεταστέγασή τους στο κτίριο του παλαιού Δημαρχείου Αντιρρίου.  
 
                                                                                                                                         Ο  Δήμαρχος Ναυπακτίας
                                                                                                                                                Γκίζας Βασίλειος
 
Εσωτ. Διανομή :
- Γρ. Δημάρχου
- κ.κ. Αντιδημάρχους
- Δ/νσεις και Αυτοτελή Τμήματα του Δήμου